باتری صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


با توجه با اینکه باتری صنعت دارای تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله است.فاده در دزدگیر و انواع یو پی اس، صنایع مخابراتی، انواع وسایل شارژی مثل ماشین های شارژی و موتور سیکلت های برقی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی و انرژی های تجدیدپذیر قابل است.فاده است..

باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

باتری یو پی اس صنعت گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع ups می‌باشد. این شرکت باتجربه و معتبر با سال سابقه در زمینه تولید انواع باتری سیلد اسید، از سال اقدام به تولید باتری یو پی اس کرده که امروزه در میان افراد فعال در حوزه برق بالاخص تغذیه‌ رسانی و یو پی اس، باتری یو پی اس برند صنعت بسیار محبوب می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا این محصول را زیر ذره‌بین گذاشته و تمامی جوانب آن را به دقت بسنجیم پس تا انتها با ما همراه باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان