الکتروموتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electro-Motor-1
Electro-Motor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


الکتروموتور های دو سرعته نوعی اقتصادی از موتور های الکتریکی هستند که نه تنها به کاهش هزینه ها می انجامند بلکه طول عمر بالاتری نیز نسبت به نوع ساده الکتروموتور دارند. این موتور های الکتریکی اغلب دارای یک سرعت عملکرد و یک سرعت پایین که در شروع کار الکتروموتور است.فاده می شود می باشند. بدون نیاز به کانورتر و مبدل الکتروموتور های دو سرعته قابلیت به حرکت در آوردن فن ها، پمپ ها، جرثقیل ها و ماشین های صنعتی دیگر را در دو سرعت مختلف دارند. بعنوان مثال از الکتروموتور دو سرعته در اتصال جرثقیل های سقفی دو سرعته است.فاده می شود که از سرعت پایین آنها برای قرار دادن قطعات در موقعیت بسیار دقیق است.فاده می شود.

در دینام های سنکرون، روتور و است.اتور سیم پیچی می شوند. هنگامی که است.اتور به منبع برق متصل می شوند، میدان گردان در موتور بوجود می آید که با سرعت سنکرون می چرخد. روتور نیز سیم پیچی شده است. که توسط منبع DC تغذیه می شود. با اتصال جریان DC به روتور، روتور شروع به گردش با میدان دوار است.اتور می کند. برای راه اندازی موتور الکتریکی سنکرون، ابتدا موتور الکتریکی پس از قطع محرک اولیه با سرعت سنکرون می چرخد.

هنگامی که در نوک تپه قرار گرفتید، می توانید آن را راحت شارژ کنید در حالی که چرخ ها حتی با سرعت بیشتری حرکت می کنند تا شما را به پایین تپه برسانند. در اتومبیل زمانی که شما پای خود را از گاز بردارید این اتفاق می افتد و روتور با سرعت بیشتری حرکت می کند و برای شارژ مجدد باتری، انرژی الکتریکی به داخل خط تغذیه برگردانده میشود .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان