کلید ولتاژ بالا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این کلید در اندازه های مختلفی ساخته میشوند. از دستگاه های کوچک که از مدارهای کم جریان یا لوازم خانگی فردی است.فاده میکنند، تا تابلوهای بزرگ طراحی شده برای حفاظت از مدارهای ولتاژ بالا که تمام شهر را تامین میکنند. تمام کلیدهای اتوماتیک دارای ویژگی های مشترک در عملیات خود هستند اما جزییات بسته به نوع ولتاژ، درجه بندی فعلی و نوع قطع کننده مدار به طور قابل ملاحظه ای متفاوت است.. نکته اینکه کلید اتوماتیک برای جریان های بزرگ یا ولتاژ بالا معمولا با دستگاه های خنک کننده ایمنی حفاظتی طراحی شده اند؛ تا یک وضعیت خطا و کار کردن مکانیسم باز شدن را کنترل کنند.

در آکادمی تسلا کالا مقالات آموزشی در زمینه های اصلاح ضریب قدرت و انواع خازن های فشار ضعیف را می‌توانید مطالعه کنید.تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید!

حداکثر جریان مورد است.فاده این کلیدها آمپر است.. نکته اینکه کلید مینیاتوری در بین افراد به فیوز مینیاتوری معروف است.. کلید مینیاتوری مدارهای الکتریکی را در برابر جریان غیرمجاز حفاظت میکند به این گونه که اگر جریانی بیش از جریان اسمی یک مدار از فیوز عبور کند برای حفظ امنیت و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن جریان برق را قطع میکند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان