اتوماسیون صنعتی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


سرمایه گذاری اولیه برای تغییر یک خط تولید انسانی به یک خط تولید اتوماتیک بسیار بالا است. وهمچنین هزینه آموزش کارکنان با این تجهیزات بسیار قابل توجه است. . اتوماسیون نقش انسان را در انجام فرایند حذف کرده و آن را با برنامه ریزی منطقی و دستگاه های هوشمند جایگزین کرده و افزایش بیکاری را به وجود آورده است. .

SCADA (Supervisory Control And Acquisition) یک سیستم کنترل و کنترل از راه دور اتوماسیون است.. در هر عملیات اتوماسیون که به کنترل نظارتی و دستیابی به داده های بی درنگ نیاز دارد، قابل اجرا است.. در واقع، است.فاده از اسکادا در هر محل کار، حتی در خانه شما امکان پذیر است.! به عنوان مثال، می توان با است.فاده از اسکادا با اجرای اینترنت اشیا، سیستم اتوماسیون خانگی یا سیستم هشدار را پیاده سازی کرد.

اگر بخواهیم یک نتیجه‌گیری کلی از این سلسله‌مراتب داشته باشیم، باید بگوییم که جریان اطلاعات از سطح بالابه‌پایین و بالعکس وجود دارد. همانند تصویر بالا، اگر این جریان را به‌صورت یک هرم در نظر بگیریم، بیشترین اطلاعات در رأس هرم و کمترین اطلاعات در کف هرم قرار دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس