استابیلایزر در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


میدانیم که تمام صنایع از دستگاه های الکتریکی و برقی است.فاده می کنند. همچنین واضح است. که تمام این تجهیزات نیاز به یک است.ابلایزر صنعتی سه فاز دارند تا وسایل حساس را از گزند آسیب بر اثر نوسان ولتاژ در امان نگه دارد. همانطور که اشاره شد بهترین است.ابلایزر صنعتی را میتوان است.ابلایزرهای سوئیچینگ هوشمند (استاتیک) نام برد تا در کمترین زمان با بیشترین دقت، عمل تثبیت ولتاژ را برای این دستگاه های صنعتی انجام دهند. پرنیک به عنوان تنها تولید کننده است.ابلایزرهای صنعتی ایستا، با ارائه این محصولات دانش بنیان که گواهی ثبت اختراع در ایران و آمریکا را دارد، و همچنین ارسال به سراسر ایران با ضمانت نامه معتبر و طولانی مدت، توانسته سهم بزرگی از بازار است.ابلایزر صنعتی را از آن خود کند.

گروه کیان صنعت درسال تاسیس و فعالیت خود را در زمینه فروش،خدمات پس ازفروش ،طراحی،مشاوره،تعمیرات و نصب و راه اندازی و همچنین سرویس و نگهداری تجهیزات الکترونیک و کامپیوتر و شبکه و تجهیزات مخابراتی و آزمایشگاهی آغاز نموده است..

دستگاه‌های الکترونیکی که به‌وسیله برق شهری به‌کار می‌افتند، با یک جریان متناوب سینوسی کار می‌کنند. وجود نوسانات در برق شهری سبب می‌شود تا دستگاه برای این‌که کارآیی مناسب را داشته باشد، برق مصرفی آن افزایش یابد. این امر موجب بالا رفتن برق مصرفی و هزینه پرداختی برای برق می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر