استابیلایزر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یکی از انواع است.ابلایزرها می توان به برند فاراتل اشاره نمود که قابلیت تنظیم خروجی با دقت ولت را از آن خود نموده است.. گروه کیان صنعت با تکیه بر دانش و نوآوری های جدید، به فروش انواع این دستگاه ها در برندهای ایرانی و خارجی پرداخته و شما هر سفارشی در این زمینه داشته باشید را برایتان فراهم می کند. اصل کار ما بر مبنای کیفیت، اصالت و رضایت مشتریان می باشد. تثبیت کننده های ولتاژ است.ابلایزر را با بالاترین سطح کیفی و عملکردی منحصر به فرد از نماینده رسمی شرکت فاراتل بخواهید. کیفیت و مرغوبیت ضمانت کالاهای ما می باشد.

نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

استابلایزر های توبیشی مطابق با است.انداردهای موجود در ایران و اروپا (با بیش از مورد است.اندارد حفاظتی خاص) جهت تقویت و تثبیت ولتاژ ، طراحی و ساخته شده اند که قابل است.فاده در سراسر کشور می باشند و به خوبی می توانند در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر و خطرات ناشی از رعد و برق و… از دستگاه های مصرف کننده محافظت نمایند به همین امر باعث افزایش طول عمر ، بازده ، دقت عملکرد دستگاه های مصرف کننده و جلو گیری از اتلاف وقت و هزینه های تعمیراتی می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان