اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


فعالیت شرکت جهان پویان علم وصنعت ساخت دستگاههای صنعتی می باشد این شرکت از سال فعالیت خود را به صورت متمرکز بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی و اسکنرسه بعدی اغازکرده است. و تا به امروز با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین توانسته است. تا این تکنولوژی را  به روز ترین امکانات کاربری و متناسب با نیاز بازار عرضه کند.

سرویس و هزینه نگهداری سالانه ، مواد اختصاصی این چاپگرها قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که تامین مواد اولیه این سیستم ها به‌طور شگفت‌انگیزی محدود و گران است.. با این حال چاپگرهای سه بعدی سازمانی بسیار بادوام و قابل اعتماد هستند و اغلب توسط شرکت های بزرگی مورد است.فاده قرار می گیرند تا بتوانند حجم بالای طرح های خود را پردازش کنند.

چاپگرهای کلاس Enterprise هرچند که با چاپگرهای کلاس Performance تفاوت دارند اما می توانند با کیفیت و سرعت بالا طرح های مورد نظر را چاپ کنند. این چاپگرها دارای رابط های بسیار نرم و ساختاری بادوام و نمای بیرونی فلزی هستند که به همین خاطر قیمت پرینتر سه بعدی این دسته بالا می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد