درایو و اینورتر در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله


در صنایع مختلف از انواع الکتروموتورها برای مصارف مختلفی است.فاده می‌کنند. در بسیاری از مواقع در کنار راه اندازی کردن موتور الکتریکی که مستلزم قطع و وصل جریان برق است. این نیاز وجود دارد که دور کمتری از موتور برقرار باشد و یا بلعکس موتور الکتریکی با دور بیشتری فعالیت کند. همچنین برخی از موارد نیاز به راه اندازی کردن به شکل آهسته هستیم. در چنین مواقعی از درایو صنعتی است.فاده می‌شود تا این موارد به شیوه‌ای بهتر و البته ساده‌تر انجام گیرد.

ورودی و خروجی در اینورترها به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. همچنین از نظر تعداد نیز این ورودی و خروجی‌ها با هم متفاوتند. از این رو در زمان انتخاب کردن درایو مورد نظر باید به تعداد آن‌ها توجه کرد تا برای نیاز ما مناسب و کارمد باشند.

امروزه کاربرد اینورتر دامنه ی وسیعی را فرا گرفته است. و در بسیاری از صنایع مورد نیاز است.. اینورتر یا درایو صنعتی معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت نباید در آن ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده‌ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می‌شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد. از دیگر دستگاه‌هایی که می توانند از خروجی اینورتر برق صنعتی است.فاده کنند می‌توان موارد زیر را مثال زد:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد