چاه ارت در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.


بنتونیت مناسب برای ارتینگ و چاه ارت دارای ذرات با اندازه بسیار ریز (ریز تر از میکرون)، سطح تماس خیلی زیاد، همچنین قابلیت جذب آب  الی برابر وزن اولیه خود و افزایش اندازه و حجم تا برابر حجم خشک را داراست. بنتونیت چاه ارت زمانی که به برابر حجم اولیه خود می‌رسد به صورت ماده‌ای لزج و غلیظ در می‌آید. در این حالت نه تنها شکل خود را حفظ می‌کند، بلکه در صورت تماس با سطوح دیگر به آن چسبیده و می‌تواند مشکل تراکم خاک و چسبندگی و اتصال لازم را برطرف کند. بنتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب برای ارتینگ معرفی و مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا با توجه به خواص بتونیت و همچنین قیمت مناسب آن در قیاس با مخلوط نمک و ذغال و مشکلات ناشی از است.فاده از مخلوط ذغال و نمک باعث شده از بتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب نام برده شود.

در همان موقع به فیوز میزنید اگر فیوز قطع شد چاه ارت مقاومت قابل قبولی دارد. تست چاه ارت یا میله ارتر نباید با روش های قدیمی و مرسوم قدیمی چک کرد و سعی برآن باشد که با روش های جدیدتر ایت تست چاه ارت انجام شود. از جمله روش های خوبی که میتوان برای تست چاه ارت مورد است.فاده قرار داد و میتوان به روش افت ولتاژ(fall of potential )اشاره کرد.

ارتینگ یا اتصال به زمین عبارت است. از اتصال قسمت های رسانای یک تاسیسات الکتریکی به زمین. هنگام اتصال زمین به قطعات فلزی تاسیسات الکتریکی مانند روکش فلزی، سیم نگهدارنده، پایانه های پایانی زره ​​کابل و غیره که جریان را حمل نمی کنند، با است.فاده از یک هادی فلزی ضخیم با مقاومت کم، به یک الکترود زمین یا هادی مدفون در خاک مرطوب متصل می شوند. در مهندسی برق، زمین نقطه مرجع در مدار الکتریکی است. که ولتاژها از آن اندازه گیری می شود، یک مسیر بازگشت مشترک برای جریان الکتریکی یا یک اتصال فیزیکی مستقیم به زمین است.. در یک تأسیسات الکتریکی، یک سیستم ارت، قسمت های خاصی از آن را با اهداف رسانای زمین نصب و اهداف ایمنی و عملکردی متصل می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد