کلید ولتاژ بالا در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;


یک کلید اتوماتیک باید بتواند بروز خطا را در مدار تشخیص دهد ؛ در کلید اتوماتیک ولتاژ پایین این کار به وسیله قسمتی که در محفظه کلید قرار دارد انجام می ‌شود اما در کلید اتوماتیک های ولتاژ بالا تجهیزات جداگانه ‌ای برای تشخیص انواع خطاهای شبکه در نظر گرفته شده ‌است.

کلید اتوماتیک تک فاز، وظیفه اصلی اش خاموش و روشن کردن یک مدار ساده میباشد. که کاربرد عمومی دارد و در همه مدارها و تابلوهای برق مورد است.فاده قرار میگیرد. این کلید در صورت به وجود آمدن اختلال در مدار به صورت اتوماتیک مدار را قطع میکند. به طور کلی از وسایل برقی شما به بهترین نحو محافظت میکند. حداکثر جریان در این کلیدها آمپر است.. کلید اتوماتیک تک فاز، بیشتر در مصارف غیرصنعتی کاربرد دارد. فرکانس است.اندارد سیستم های اتوماتیک تک فاز یا هرتز است..

بیشترین کاربرد این کلیدها در حفاظت مداراتی با جریان ومیلی آمپری می‌باشد. این میزان جریان به اندازه ای کوچک است. که رخ دادن شوک‌های خطرناک را غیرممکن سازد. همواره تغییرات ناگهانی در بارهای الکتریکی می‌تواند باعث شارش جریان مختصری به زمین شود مخصوصا در وسایل قدیمی مثلا ممکن است. زمانی که موتور یک فریزر قدیمی خاموش می‌شود کلید به سرعت جریان را قطع کند زیرا این کلیدها بسیار حساس بوده و سریعا عمل می‌کنند تا حفاظت موردنظر برقرار شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد