اسکنر و پرینتر سه بعدی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


فعالیت شرکت جهان پویان علم وصنعت ساخت دستگاههای صنعتی می باشد این شرکت از سال فعالیت خود را به صورت متمرکز بر روی دستگاه پرینتر سه بعدی و اسکنرسه بعدی اغازکرده است. و تا به امروز با به کار گیری نیروهای متخصص و مهندسین توانسته است. تا این تکنولوژی را  به روز ترین امکانات کاربری و متناسب با نیاز بازار عرضه کند.

در هنگام خرید پرینتر سه بعدی حرفه ای  باید به  چند ویژگی کلیدی توجه داشته باشید و بر مبنای آن سیستم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. چرا که تنوع گسترده در انواع پرینترهای سه بعدی باعث شده تا  اندازه، ویژگی ها، کیفیت، دوام، عملکرد و محل ساخت همگی در

جالب است. بدانید که تکنولوژی پرینت سه بعدی باعث شده است. که تغییرات زیادی در زندگی افراد ایجاد شود. عملکرد بالایی که این دستگاه ها در زمینه تولید سه بعدی پیچیده دارند موجب شده است. که بسیاری از هزینه ها پیش تولید مخصوصا نمونه سازی کاهش پیدا کند. است.فاده از پرینترهای سه بعدی در صنایع مختلف به جای روش های سنتی موجب شده است. که ضایعات و دور ریز به میزان زیادی کاهش پیدا کند که این امر به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند. نکته مهمی که در پرینترهای سه بعدی حائز اهمیت است. این می باشد که در این دستگاه ها پیچیده بودن چندان مهم نیست این مسئله بسیار مهم است. که دستگاه های پرینت سه بعدی می توانند یک مدل سه بعدی با پیچیدگی های زیاد را پرینت کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه