عایق های برق در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..


از کابل‌های برق انعطاف پذیر در دستگاه‌های قابل حمل و نقل است.فاده می‌شود. امروزه کابل‌های برق با توجه به کاربرد، انواع مختلفی دارند که در جنس و اندازه تفاوت دارند. کابل‌های برق در تاسیسات الکتریکی اهمیت بسیار زیادی دارند.

تست مقاومت عایقی به منظور اندازه‌گیری مقاومت الكتریكی عایق صورت می‌گیرد. دستگاه تست عایق ساخت كارخانجات Megger انگلستان دستگاهی قابل حمل است. كه بصورت آنالوگ و دیجیتال وجود دارد و می تواند مقاومت عایق را بصورت مستقیم به اهم، مگا اهم، گیگا اهم و یا ترااهم بدون درنظرگرفتن ولتاژ تست انتخابی، قرائت كند. عایق خوب معمولاً مقاومتی درحد مگا اهم و یا محدوده های بالاتر دارد.

کابل برق مجموعه‌ای تشکیل شده از یک یا چند سیم به هم تابیده شده است. که توسط ماده‌ای عایق شده و وظیفه‌ی انتقال جریان الکتریسیته را بر عهده دارد. کابل‌های برق برای سیم کشی داخل ساختمان، به صورت مدفون در زمین و... است.فاده می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه