درایو و اینورتر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


این تجهیزات در در بازه‌های مشخصی از دما قادر به فعالیت هستند. همچنین ارتفاع مناسب تا حداکثر متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. چنانچه بازه‌ی دمایی و یا ارتفاع تفاوت فاحشی با میزان است.اندارد درایو صنعتی داشته باشد مشکلاتی در عملکرد آن به وجود خواهد آمد.

شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (پارس درایو) با چندین سال سابقه مفید در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی در ایران، یکی از عمده ترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان اینورترهای شرکت های مختلف می باشد. از جمله شرکت های طرف قرارداد پارس درایو که در زمینه تولید اینورتر برق صنعتی فعالیت دارند می توان به شرکت هیوندای کره و ال اس کره و اشنایدر فرانسه و دلتای چین و تکو اشاره کرد. اینورتر یا درایو یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی به شمار می رود. پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه صنعت و ساخت تجهیزات صنعتی پیشرفته کمک بسیاری به سهولت امر در صنایع و تسریع روند کار صنعت نموده است..

قسمت تغییر(switching) قدرت یا IGBT: برای تولید پالس PWM سرعت بالا (مبدل DC TO AC). مهم ترین قطعه در اینورتر ها IGBT ها هستند. در اینورتر از IGBT ها برای تولید فرکانس های مختلف است.فاده می کنیم. کلمه IGBT مخفف عبارت Insulated-gate Bipolar Transistor است.. IGBT ها همان ترانزیستور های دو قطبی گیت عایق هستند و جز دسته نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند که سرعت سوییچ فوق العاده بالایی دارند و در کاربرد های کلید زنی سرعت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه