چاه ارت در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


دهانه چاه سانت در نظر گرفته می شود. در مناطقی که زمین دارای رطوبت بیشتری می باشد مانند شمال کشور یا زمین های کشاورزی عمق کمتری مورد نیاز است. و در زمین های سنگی و شنی نیاز به عمق بیشتری داریم. عمق متر برای این چاه معمولا مناسب می باشد.

امروزه به منظور حفاظت تجهیزات الکتریکی،نیروی انسانی در مقابل کلیه نوسانات ولتاژ و صاعقه است.فاده از سیستم ارتینگ یک ضرورت میباشد. شرکت فنی مهندسی ایمن انرژی پارس مشاور ،مجری و تامین کننده ملزومات تخصصی سیستم ارتینگ و حفاظت از صاعقه می باشد. این شرکت با بهره گیری از است.انداردهای روز دنیا به صنعت مادر کشور خدمات ارائه می نماید.

به منظور کاهش اثرات الکترومغناطیسی و طبق است.اندارد IEC-- وهم پتانسیل کردن آن ها سیستم های ارتینگ با هم همبند می شوند. در این صورت بین اتصالات از ادوات حفاظتی است.فاده می کنیم تا در صورت بروز حادثه از انتقال جریان شدید بین آنها جلوگیری به عمل آید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه