اسکنر و پرینتر سه بعدی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


ازدیگر دستگاه های پیشرفته و بروزطراحی شده توسط گروه تحقیقات شرکت جهان پویان علم و صنعت می توان به پرینتر سه بعدی jahand مدل JP+ اشاره کرد این مدل دستگاه به دو سیستم کنترلر وهمچنین دو LCD تاچ و گرافیکی مجهز می باشد که کار کردن برای اپراتور را قبل از پرینت و همچنین در هنگام کارپرینت ساده تر می سازد طراحی و سازه تمام فلزی اصلی این مدل دستگاه به گونه ای می باشد که در زمان پرینت قطعه کار، دستگاه هیچ گونه ارتعاش و لرزش نداشته باشد ومیتوان قطعات نسبتا بزرگ را بصورت یکپارچه و با دقت و کیفیت بالایی پرینت گرفت .سیستم انتقال حرکت از ریل و واگن و لینیر و بال بوش است.فاده گردیده است. این مدل پربنتر مناسب برای کارگاه های صنعتی و دانشگاه ها، آزمایشگاه و مراکز و مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی مورد است.فاده قرار میگیرد .

مقوله عملکرد و راندمان سیستم در دنیای طراحی و چاپ بیشترین ارزش را در تعیین کارایی و قیمت پرینت سه بعدی دارد. پرینترهای سه بعدی حرفه ای یا  عملکردی در حقیقت چاپگرهای نیمه صنعتی هستند که می توانند قطعات با کیفیت بسیار خوبی را در درجه حرارت بالا مانند ABS ، نایلون، تقویت شده با فیبر کربن و پلی کربنات چاپ کنند.

قیمت پرینتر سه بعدی مانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی به مدل‌های متفاوت و مطابق با نیازهای مختلف بستگی دارد. پرینترهای سه بعدی موجود در بازار بسته به نوع کارایی آن و  ویژگی هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار است. که به فراخور بهره وری دارای طیف گسترده ای از دامنه قیمتی می باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک