کابل کشی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 


این کانال‌ها همانطور که از نامشان پیداست از بتن ساخته شده‌اند. در این روش از کانال‌هایی به عمق تا متر که در کف و طرفین آنها سیمان بکار می رود کابل‌های برق را قرار می‌دهند. در صورتی که تعداد کابل‌ها زیاد باشد کانال ساخته شده را طبقه بندی می‌کنند.

نصب کردن کابل روی دیوار: در این روش نصب، کابل ها به واسطه ی بست هایی فلزی یا پلاستیکی و رول پلاک ها روی دیوار نصب خواهند شد. اگر قصد دارید از چند کابل است.فاده کنید؛ باید بین آن ها حداقل به اندازه ی قطر کابل فاصله باشد. معمولا کابل ها در صفحات مشبک و پوشیده قرار می گیرند. در کارخانه ها نیز از کانال های مشبک با نردبان های افقی برای عبور کابل است.فاده می شود. به این ترتیب دسترسی به کابل ها و تعویض آن ها بسیار آسان تر خواهد بود. 

یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در انتخاب سینی کابل برق، محل نصب در نظر گرفته شده برای آن است.. روشن است. که نصب سینی کابل در داخل ساختمان با فضای بیرونی آن تفاوت خواهد داشت و چنانچه هدف، نصب این محصول در فضای آزاد باشد، لازم است. شرایط آب و هوایی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نوع سازگار سینی کابل برای آن موقعیت گزینش گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک