باتری صنعتی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial battery-1
Industrial battery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


باتری‌های سیلد اسید یا VRLA دارای کاربردهای مختلف در صنایع هستند. ویژگی اصلی این باتری‌ها همان‌ طور که از نامشان پیداست سیلد بودن و عدم نیاز به هرگونه تعمیرات یا اضافه‌کردن اسید می‌باشد. این باتری‌ها عمدتاً در صنایع مخابراتی، یوپی‌اس‌ها و سایر تجهیزات الکترونیکی است.فاده می‌شوند.

همانطور که از نام باتری‌ صنعت پیداست. این باتری ها کاملاً صنعتی هستند. طراحی و توان و قابلیت دریافت مجدد انرژی الکتریکی را به دفعات دارند. بسته به نوع و کیفیت مصرف کننده ها، آن‌ها می‌توان تا چند بار آن‌ها را مجدداً شارژ کرد. لازم به ذکر است. باتری یو پی اس برند صنعت، نیز یکی از انواع این باتری‌های معتبر و پر فروش می‌باشد. مکانیزم شیمیایی و مواد اولیه با کیفیت و مکانیزم الکتریکی تقریباً پیچیده‌تری نسبت به باتری‌های عادی دارند. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد باتری صنعت گزینه بسیار مناسبی برای تهیه انواع باتری ups می‌باشد.

به طور معمول مراکز و شرکت‌هایی که با داده‌ها سر و کار دارند برای محافظت از اطلاعات ارزشمندشان تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی خود را بدون پشتیبانی ر‌ها نکرده و حتماً آن‌ها را از نظر تغذیه پشتیبان محافظت می‌کنند تا در صورت قطع برق در حدود ۵ تا ۵ دقیقه بسته به باتری و میزان انرژی ذخیره شده در آن بتوان اطلاعات را خارج کرده و دیگر نگران حذف آن‌ها نبود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک