کلید ولتاژ بالا در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


کلید اتوماتیک یا کمپکت، که به آن mccb نیز گفته میشود؛ تجهیزی برای قطع و وصل جریان و ولتاژ برق به صورت ایمن و محافظ شده میباشد. یکی از مهمترین و مطلوب ترین نیرویی که میتواند انواع نیازهای انسان را برطرف کند نیروی برق است.. اگرچه نیروی برق یک جریان ساده و ارزان و راحت است. ولی در عین سادگی و ارزانی میتواند بسیار خطرآفرین هم باشد. بنابراین برای رفع خطر این نیرو و ایجاد امنیت مرتبط با آن، میتوان از کلید اتوماتیک یاد کرد.

از کلید اتوماتیک تک فاز برای مصارف روشنایی، حرارتی و انواعی از موتورهای الکتریکی است.فاده میشود. کلید برق تک فاز دارای دو رشته سیم، فاز ولت متناوب است..الکتروموتور تک فاز در انواع مختلفی تولید میشوند که پرمصرف ترین آنها موتور القایی آسنکرون است.. ماناموتور، الکتروموتور تک فاز موتوژن را بعنوان پرمصرف ترین برند ایرانی و الکتروموتور تک فاز چیما را بعنوان الکتروموتور تک فاز ایتالیایی با کیفیت بالا پیشنهاد میدهد.

در نهایت باید مشخصات الکتریکی مانند جریان نامی، قدرت قطع اتصال کوتاه، ولتاژ عایقی بعلاوه مشخصاتی مانند هدف از انتخاب کلیداتومات(نوع حفاظت مورد نظر)، وضعیت نصب کلید که به کدامیک از دو شکل کشویی یا ثابت باشد، تعداد پل(قطب)های کلید و واحد تریپ مورد نیاز، شرایط محیطی را در نظر بگیریم و سپس اقدام به انتخاب کلید اتوماتیک بنماییم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک