المنت در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


عناصر الکتریکی سیم پیچ های مقاومتی ای هستند که برای ایجاد گرما از طریق ایجاد اصطکاک الکتریکی طراحی شده اند. تقریباً هر وسیله ‌ای که از برق برای تولید گرما است.فاده می‌کند، نوعی عنصر الکتریکی دارد. متریال گرمایشی برای تولید گرما سیم نیکروم است. چرا که مقاومت نیکروم زیاد است. و افزایش مقدار آن با افزایش دما زیاد می شود، همچنین عناصر گرمایشی حاوی جریان الکتریکی هستند که از طریق سیم پیچ یا روبان یا سیم جریان یافته و بسیار داغ می شوند. این عناصر انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کنند که در هر جهت به بیرون تولید می شود.

ساخت انواع المنت های مخصوص اکسترودر های لوله – المنت های قالب های دایکاست باکالیست و خانواده های پی وی سی – المنت های واتر پروف – المنت های فن دار – المنت های تیتانیوم – انواع المنت های کوره ای – انواع لاستیکی – انواع المنت های ریخته گری

توزیع انواع المنت های میله ای و رادیاتوری ، ترموکوپل های صنعتی ، سیم های کروم نیکل ،سیم نسوز و وارنیش،المنت های آلو مینیومی و ده ها محصول دیگر و هم چنین وارد کننده انواع المنت های صنعتی و ترموکوپل با کیفیت فوق العاده و مواد اولیه تولید المنت و ترموکوپل از کشور های برتر صنعت جهان



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن