المنت در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

element-1
element-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


عناصر الکتریکی سیم پیچ های مقاومتی ای هستند که برای ایجاد گرما از طریق ایجاد اصطکاک الکتریکی طراحی شده اند. تقریباً هر وسیله ‌ای که از برق برای تولید گرما است.فاده می‌کند، نوعی عنصر الکتریکی دارد. متریال گرمایشی برای تولید گرما سیم نیکروم است. چرا که مقاومت نیکروم زیاد است. و افزایش مقدار آن با افزایش دما زیاد می شود، همچنین عناصر گرمایشی حاوی جریان الکتریکی هستند که از طریق سیم پیچ یا روبان یا سیم جریان یافته و بسیار داغ می شوند. این عناصر انرژی الکتریکی عبوری از خود را به گرما تبدیل می کنند که در هر جهت به بیرون تولید می شود.

تهران المنت تولید کننده انواع المنت های کول هیتر با مناسب ترین قیمت ، المنت کویل هیتر نوعی المنت میله ای با کارایی بالا می باشد. این المنت ها  به اشکال مثلثی، مربع  و دایره می باشند.این نوع المنت قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.از المنت های کویل هیتر میتوان در سیستم های هاترانر و پت، صنایع غذایی، قابل های راگاگرم، ماشین های بسته بندی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع نظامی، صنایع تحقیقاتی، صنایع پزشکی و دارویی، صنایع فلزات مذاب، سنبه دستگاه های برش، آب بندی و عایق کاری تجهیزات رستورانی، دستگاه های چاپ و پرس، و … است.فاده کرد.

تولید انواع المنت های حرارتی است.اندار طبق سفارش مشتری با بهترین قیمت موجود در بازار، این المنت ها هم با دستگاه های پیشرفته و هم به صورت دستی با دقت بالا تولید میگردد، همچین تهران المنت تلاش دارد برای رفاه حال مشتریان گرانقدر، حتی‌المقدور سفارش‌ها به سریع ترین شکل ممکن به دست مشتران گرامی برساند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه