برد الکترونیک در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


PCBهای دوطرفه معمولاً در مواردی به‌کار می‌روند که به سطح متوسطی از پیچیدگی مدار نیاز است.، مانند کنترل‌‌کننده‌های صنعتی، منابع تغذیه، ابزار دقیق، سیستم‌های HVAC، روشنایی LED، داشبورد خودرو، تقویت‌کننده‌ها و ماشین‌های فروش.

PCBهای انعطاف‌پذیر مزایای زیادی نسبت به PCB‌های صلب دارند. برجسته‌ترین این مزیت‌ها انعطاف‌پذیری آن‌هاست. این بدان معنی است. که می‌توان آن‌ها را روی لبه‌ها تا کرد و در گوشه‌ها خم کرد. انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه و وزن شود، زیرا می‌توان از یک PCB منعطف برای پوشش نواحی‌ای است.فاده کرد که می‌تواند منجر به هزینه برای چندین PCB سخت شود.

بردهای الکترونیکی دولایه یا دوطرفه دارای یک ماده پایه یا سابستریت با یک لایه نازک از فلز رسانا مانند مس هستند که روی هر دو طرف برد تعبیه شده‌ است.. سوراخ‌های حفرشده از طریق برد به مدارهای یک طرف برد این قابلیت را به قطعات می‌دهد تا به مدارهای طرف دیگر متصل شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند