برد الکترونیک در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.

از‌آن‌جایی که رودهن در نزدیکی پایتخت قرار گرفته و از آب و هوایی مطبوع و مناظر طبیعی چشم نوازی برخوردار است.، در روزهای مختلف هفته و به‌ویژه در تعطیلات پذیرای گردشگران زیادی است. که می‌خواهند لحظات خوشی را در این خطه سرسبز سپری کنند. بنابراین در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و اهالی رودهن، رستوران‌های مجلل و باکیفیتی احداث شده است.. در این بخش به معرفی برخی از رستوران‌های این شهر می‌پردازیم.


از آنجا که در PCBهای تک لایه/یک‌طرفه مدارها و قطعات مختلف فقط به یک طرف لحیم می‌شوند، طراحی و ساخت آن‌ها آسان است.. این محبوبیت به این معنی است. که می‌توان آن‌ها را با هزینه کم خریداری کرد، مخصوصاً برای سفارشات با حجم بالا. مدل کم‌هزینه و با حجم بالا بدین معنی است. که معمولاً برای کاربردهای مختلفی از جمله ماشین‌حساب، دوربین‌ها، رادیو، تجهیزات است.ریو، درایوهای حالت جامد، چاپگرها و منابع تغذیه است.فاده می‌شوند.

بردهای انعطاف‌پذیر سخت بهترین‌ها هستند و از ترکیب هر دو نوع مهم بردهای PCB ساخته شده‌اند که در بخش‌های قبل آن‌ها را معرفی کردیم. بردهای انعطاف‌پذیر از چند لایه PCB منعطف تشکیل شده‌اند که به تعدادی از لایه‌های PCB سخت متصل شده‌اند.

طراحان می‌توانند با لایه‌های فراوان بردهای مدار چاپی، طرح‌های بسیار ضخیم و پیچیده‌ای بسازند که برای طیف وسیعی از کارهای پیچیده الکتریکی مناسب هستند. کاربردهایی که PCBهای چندلایه در آن‌ها به‌کار می‌روند، عبارتند از سرورهای فایل، ذخیره‌سازی داده‌ها، فناوری GPS، سیستم‌های ماهواره‌ای، تجزیه‌و‌تحلیل آب‌و‌هوا و تجهیزات پزشکی.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن