برد الکترونیک در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 

رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..


بعد از تنظیم کردن دستگاه پرینتر قلع مقداری از خمیر قلع آماده شده را روی است.نسیل ریخته و دستگاه به صورت اتوماتیک است.نسیل را روی PCB قرار می دهد و با فشار مشخص، تیغه های پرینتر، قلع را روی برد قرار می دهد. چون فشار تیغه ها ثابت است. اندازه لایه قرار داده شده بر روی PCB یکنواخت خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با انواع برد الکترونیکی و مدارهای الکترونیکی، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها مراجعه کنید که توسط فرادرس تهیه و تدوین شده است.. مدت این آموزش ویدیویی ساعت و دقیقه است. و در فصل تدوین شده است.. در درس اول آموزش، با تجهیزات و ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات آشنا می‌شوید و در درس دوم مقدمات الکترونیک را فرا می‌گیرید. درس سوم درباره آشنایی با دستگاه‌های اندازه‌گیری است. و قطعه‌شناسی و نحوه آزمایش سالم بودن قطعه در درس چهارن ارائه شده است.. آشنایی با آی‌سی‌های اصلی موبایل و وظایف آن‌ها، مبحث مهم درس پنجم است.. نقشه‌خوانی از مهارت‌های لازم برای تعمیرات است. که در درس ششم ارائه شده است..

در کاربردهای خاص، است.فاده از PCB‌های سخت انعطاف‌پذیر نسبت به است.فاده از PCB‌های صلب یا PCB‌های انعطاف‌پذیر مزایای زیادی دارد. برای نمونه، بردهای انعطاف‌پذیر سخت، تعداد قطعات کمتری نسبت به بردهای سخت یا بردهای انعطاف‌پذیر سنتی دارند، زیرا سیم‌کشی برای هر دو را می‌توان در یک برد واحد ترکیب کرد. ترکیب بردهای سخت و منعطف در یک برد منعطف سخت، همچنین امکان طراحی ساده‌تر را فراهم می‌کند و اندازه کلی برد و وزن تجهیز را کاهش می‌دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران