برد الکترونیک در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


سلام من قصد ساخت دستگاهی دارم که باید در نهایت یک برد شامل میرکرو کنترلر کارهای مختلفی انجام بده درست مثل یک ماشین لباس شوئئ یعنی در زمان پمپی روشن بعد مدتی خاموش و &#;. و در نهایت امکان نمایش برروی یک ال سی دی کوچک داشته باشه

PCBهای انعطاف‌پذیر مزایای زیادی نسبت به PCB‌های صلب دارند. برجسته‌ترین این مزیت‌ها انعطاف‌پذیری آن‌هاست. این بدان معنی است. که می‌توان آن‌ها را روی لبه‌ها تا کرد و در گوشه‌ها خم کرد. انعطاف‌پذیری آن‌ها می‌تواند منجر به صرفه‌جویی در هزینه و وزن شود، زیرا می‌توان از یک PCB منعطف برای پوشش نواحی‌ای است.فاده کرد که می‌تواند منجر به هزینه برای چندین PCB سخت شود.

از آنجا که در PCBهای تک لایه/یک‌طرفه مدارها و قطعات مختلف فقط به یک طرف لحیم می‌شوند، طراحی و ساخت آن‌ها آسان است.. این محبوبیت به این معنی است. که می‌توان آن‌ها را با هزینه کم خریداری کرد، مخصوصاً برای سفارشات با حجم بالا. مدل کم‌هزینه و با حجم بالا بدین معنی است. که معمولاً برای کاربردهای مختلفی از جمله ماشین‌حساب، دوربین‌ها، رادیو، تجهیزات است.ریو، درایوهای حالت جامد، چاپگرها و منابع تغذیه است.فاده می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار