برد الکترونیک در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


. دیود های قدرت : دیود های قدرت یا توان نوعی دیود هستند که مانند دیود های معمولی دو ترمینال دارند که تنها جریان را از یک سو انتقال می دهند. این دیود ها از نظر ساخت و ظاهر با دیود های معمولی متفاوتند تا بتوانند جریان های بالاتری را انتقال دهند. دیود های توان یکسو ساز غیر قابل کنترل هستند که در کاربردهایی مانند شارژ باتری و منابع تغذیه DC و اینورتر ها کاربرد دارند.

PCBهای دوطرفه معمولاً در مواردی به‌کار می‌روند که به سطح متوسطی از پیچیدگی مدار نیاز است.، مانند کنترل‌‌کننده‌های صنعتی، منابع تغذیه، ابزار دقیق، سیستم‌های HVAC، روشنایی LED، داشبورد خودرو، تقویت‌کننده‌ها و ماشین‌های فروش.

IGBT . آی جی بی تی : برای است.فاده ی همزمان از مزیت های ترانزیستور های BJT و MOSFET، ترانزیستورهای IGBT معرفی شدند. آی جی بی تی ها برای بسیاری از بردهای الکترونیکی صنعتی کاربرد دارند. از جمله در بردهای PWM (مدولاسیون پهنای باند)، سروو موتورها و موتورهای سه فازی که به رنج کنترل دینامیکی بالا و نویز کم نیاز دارند و همچنین بردهای UPS و سایر بردهای قدرتی که به سوییچینگ بالا احتیاج دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس