برق خورشیدی در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..


انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی در باتری ذخیره میشوند,باتری های خورشیدی تفاوت بسیار زیادی با باتری های خودرویی دارند و این تفاوت در راندمان کاری و عمر این باتری ها به راحتی دیده میشود این باتری عموما از نوع باتری اسیدی خشک با تکنولوژی AGM GEL میباشند یکی از مزیت های این باتری ها نسبت به باتری های خودرو تخلیه کامل میباشد که به DEEP CYCLE معروف میباشند. باتری های لیتیومی نیز از بهترین باتری هایی میباشند که در سیستم خورشیبدی است.فاده میشوند

پنل خورشیدی منو کریستال پربازده ترین پنل تولید شده می باشد و دلیل بازده بالای آن هم چینش منظم و دقیق تر کریستال های سیلیکون آن ها می باشد ، البته قیمت پنل های مونو کریستال بیشتر می باشند ولی باتوجه به بازده بالای آن ها این مسلئه توجیه اقتصادی پیدا می کند.

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند