برق خورشیدی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


یک سیستم خورشیدی تقریبا نیاز به هیچ نوع نگهداری و تعمیراتی ندارد و تنها نیازمند سرویس های دوره ای می باشد هر سال یکبار سیستم خورشیدی بایستی تست شود تا اطمینان حاصل کنیم برفک وجود ندارد و به همراه آن ph مایعی که داخل پنل ها جریان دارد نیز کنترل می شود تا سیستم بتواند بیشترین طول عمر ممکن را داشته باشد.

به طور کلی ، تأسیسات تولیدی از مقدار زیادی برق است.فاده می کنند و آنها را به عنوان کاندیداهای اصلی سیستم پانل خورشیدی معرفی می کند. عامل دیگر این است. که تولید کنندگان به طور معمول از ساختمان های بزرگ با فضای سقف زیاد است.فاده می کنند ، ایده آل برای سیستم صفحه خورشیدی. است.فاده از انرژی خورشیدی باعث می شود میلیون ها تولید کننده در هزینه های برق صرفه جویی کنند در حالی که در برابر افزایش قیمت انرژی محافظت نمی شوید.

این سیستم ها مناسب جهت سرمایه گذاری بوده و با تجهیز واحد های مسکونی,اداری و یا تجاری و صنعتی خود به نیروگاه های خورشیدی میتوانید از انرژی بی پایان خورشیدی برق تولید کرده و آن را بفروش برسانید این نوع از سرمایه گذاری بسیار بدون ریسک بوده و هزینه نگهداری نیز ندارد. مدت قرار داد بسته شده سال میباشد و عمر یک پنل خورشیدی سال میباشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران