برق خورشیدی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


با توجه به ویژگی های این نوع نصب ، نصب پانل های خورشیدی آسان تر است.. این دلیل دیگری برای لذت بردن از مزایای انرژی خورشیدی است. ، خصوصاً اگر تاسیسات صنعتی در منطقه ای با شرایط آب و هوایی مناسب واقع شده باشند که امکان است.خراج مناسب این نوع انرژی را فراهم می کند.

برای مناطقی که دسترسی به برق ندارند و مصرف برق پایینی دارند از سیستم های برق خورشیدی می توان است.فاده کرد. برای مصارفی مانند کولر و اسپلیت و پمپهای کشاورزی بزرگ و پر مصرف ، برق خورشیدی هزینه بالایی دارد و مقرون به صرفه نمی باشد.

انرژی خورشیدی یک منبع انرژی ٪ تمیز و تجدیدپذیر است. که باعث کاهش وابستگی به نفت ، ذغال سنگ و گاز طبیعی برای تولید برق می شود. این سوخت های فسیلی انتشارهای مخربی تولید می کند که بر کیفیت هوا ، آب و خاک تأثیر می گذارد و باعث گرم شدن کره زمین هستند. به گفته کارشناسان ، تا سال ۵ ، سیاره ما بیش از ۵ میلیون سال گذشته گونه های گیاهی و جانوری را از بین خواهد برد. این آمار اثرات گازهای گلخانه ای حاصل از سوخت های فسیلی را نشان می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه