برق خورشیدی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


پنل های مونو کریستال دارای بازده بالای بین تا درصد بوده و فضای کمتری را نسبت به پنل های پلی کریستال اشغال می کنند و همچنین طول عمر بالاتری را نیز دارا می باشند. البته دارای یک عیب میباشند که با افتادن سایه روی یکی از سلول ها کل پنل از سیستم خارج می شود.

مصرف کنندگان می توانند از برنامه برای نظارت بر منظومه شمسی پشت بام خود است.فاده کنند. معمولاً ، برنامه نصب کنندگان پنل های خورشیدی و دارندگان سیستم را قادر می سازد تا جدیدترین داده ها را مشاهده کرده و با است.فاده از تلفن های همراه خود ، نظارت از راه دور را در هر زمان و هر مکان انجام دهند.

انرژی تولید شده توسط پنل خورشیدی در باتری ذخیره میشوند,باتری های خورشیدی تفاوت بسیار زیادی با باتری های خودرویی دارند و این تفاوت در راندمان کاری و عمر این باتری ها به راحتی دیده میشود این باتری عموما از نوع باتری اسیدی خشک با تکنولوژی AGM GEL میباشند یکی از مزیت های این باتری ها نسبت به باتری های خودرو تخلیه کامل میباشد که به DEEP CYCLE معروف میباشند. باتری های لیتیومی نیز از بهترین باتری هایی میباشند که در سیستم خورشیبدی است.فاده میشوند



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک