برق خورشیدی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


انرژی خورشیدی می تواند هزینه های انرژی را کاهش داده و بهره وری را افزایش دهد و فواید آن در کمتر از سه سال قابل مشاهده است.. کشاورزان می توانند مزایای کاهش هزینه های برق ، تنوع بخشیدن به درآمد و توانایی حفظ تولید محصولات زراعی را به دست آورند و همچنین به محیط زیست کمک می کنند.

برای مناطقی که دسترسی به برق ندارند و مصرف برق پایینی دارند از سیستم های برق خورشیدی می توان است.فاده کرد. برای مصارفی مانند کولر و اسپلیت و پمپهای کشاورزی بزرگ و پر مصرف ، برق خورشیدی هزینه بالایی دارد و مقرون به صرفه نمی باشد.

اگرچه متخصصان در سراسر جهان به طور فزاینده ای از اقتصاد سبز حمایت می کنند ، نقش تأمین انرژی تجدیدپذیر همچنان محدود است. ، در حالی که وابستگی به سوختهای فسیلی همچنان زیاد است.. دولت های محلی به طور فزاینده ای نقشی اساسی در طراحی و اجرای سیاست های دوستانه آب و هوا دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان