برق خورشیدی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Solar electricity-1
Solar electricity-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


برای مناطقی که دسترسی به برق ندارند و مصرف برق پایینی دارند از سیستم های برق خورشیدی می توان است.فاده کرد. برای مصارفی مانند کولر و اسپلیت و پمپهای کشاورزی بزرگ و پر مصرف ، برق خورشیدی هزینه بالایی دارد و مقرون به صرفه نمی باشد.

این دستگاه وظیفه انتقال انرژی تولید شده از پنل خورشیدی به باتری دارد و همچنین حفاظت از برگشت انرژی از باتری را به پنل خورشیدی بیک نیروگاه خورشیدی علاوه بر دارا بودن تجهیزات اصلی دارای تجهیزات دیگر از جمله سازه نگهدارنده پنل خورشیدی,تابلوبرق خورشیدی,سیم و کابل, ملزومات حفاظتی نیز میباشد.ه عهده دارد. این دستگاه نیز از دو نوع MPPT و PWM میباشد.

این انرژی تجدید پذیر از یک منبع پایان ناپذیر از منابع مانند خورشید می تواند در انواع فرآیندهای صنعتی بسیار موثر است.فاده شود. اگر می خواهید بسته به شرکت های بازرگانی برق و قیمت هایی که آنها تعیین می کنند متوقف شوید ، این امکان را دارید که در پانل های فتوولتائیک سرمایه گذاری کنید تا برق و انرژی حرارتی را تأمین کنید تا بتوانید در تأسیسات صنعتی خود از آب گرم و گرم است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس