برنامه نویسی PLC در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

PLC programming-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

اگر امکان است.فاده از خودروی شخصی را دارید، به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.


اکنون برای بار دوم و به منظور توقف (یا بسته شدن درِ اتوبوس) کلید شستی را فشار می‌دهیم. این بار، برق از مسیر شماره عبور می‌کند و به خروجی کمکی $$Q_$$ می‌رسد. با برق‌دار شدن $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. در نتیجه، تیغه بسته $$q_$$ باز شده و مسیر شماره را باز می‌کند. با قطع جریان برق در مسیر شماره ، برق به خروجی $$Q_$$ نمی‌رسد. بنابراین، تیغه‌های متناظر با این خروجی تغییر وضعیت می‌دهند. با دقت در مدار می‌بینید که پس از رها کردن کلید شستی، تیغه‌های باز و بسته به شکل تصویر اول درمی‌آیند و خروجی اصلی، غیرفعال باقی می‌ماند.

اکنون به ادامه حل مثال برمی‌گردیم. با زدن کلید شستی $$I_$$ برق در مسیر شماره جریان پیدا می‌کند. با برق‌دار شدن خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن تغییر وضعیت می‌دهند. یعنی تیغه‌های باز $$q_$$ بسته و تیغه‌های بسته $$q_$$ باز می‌شوند. در نتیجه، مسیر ۵ برق‌دار و خروجی $$Q_$$ که خروجی اصلی است.، فعال می‌شود. در مجموع و پیش از رها کردن کلید شستی، مسیرهای شماره ، ، ۵ و بسته و مسیرهای و باز هستند. حال با رها کردن کلید شستی، تمام مسیرهای تا قطع می‌شوند. به دلیل نرسیدن برق به خروجی کمکی $$Q_$$، تیغه‌های متناظر آن هم تغییر وضعیت می‌دهند تا مسیر شماره ۵ هم قطع شود. در این وضعیت، فقط مسیر شماره بسته است. و خروجی $$Q_$$ فعال باقی می‌ماند. شکل زیر، وضعیت مدار را بعد از یک بار فشردن و سپس رها کردن کلید شستی نشان می‌دهد.

حال به سراغ عملگر OR می‌رویم. نمودار شکل زیر همانند مدار در حالت OR رسم شده است.. A و B مانند دو کلید باز هستند که به صورت موازی با هم بسته شده‌اند. در این حالت نیز، مقادیر خروجی به صورت جدول زیر خواهد بود. در اینجا کافیست تا حداقل یکی از کلیدها بسته شود. در این حالت لامپ Y روشن می‌شود. فقط در حالتی که هر دو کلید باز باشند، خروجی برق‌دار نخواهد شد. تصویر زیر، شماتیک کامل هر چهار حالت ممکن را برای عملگر OR نشان می‌دهد. پایه‌های برق‌دار با رنگ سبز نشان داده شده‌اند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن