تابلو برق صنعتی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


ولتاژ مصرفی کمتر از ولت، تابلو برق فشار ضعیف را بر اساس ساختمان آنها به دسته تابلو برق های ایستاده، رک، میزی و دیواری می توان تقسیم کرد. چون شرایط مختلف مانند جریان، سطح ولتاژ مصرفی و همچنین محل نصب می توانند تعیین کننده باشند، این دسته بندی ها انجام می شود.

میزان حرارت بیرونی و خارجی می تواند بر روی تجهیزات الکتریکی اثر گذاشته و باعث آسیب های جدی در آن ها شود. به همین دلیل با در نظر گرفتن مقدار دمای تجهیزات انتخابی، باید مدل مناسبی را انتخاب کنید. برای حل این معضل می توانید از خنک کننده ها یا دستگاه‌های تهویه هوا است.فاده کنید.

این تابلو با ولتاژ حداکثر كيلو ولت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از مزایای است.فاده از این تابلوها ارزان بودن، راحتی می‌باشد. قیمت تابلو برق فشار  متوسط به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله جنس بدنه، نوع تابلو برق، محل نصب و ولتاژ قابل قبول بستگی دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن