تابلو برق صنعتی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در صورتی‌که هیچگونه فالتی رخ نداده ولی مدار فرمان از کار افتاده است.، لازم است. که منبع تغذیه‌ی فیوز مدار فرمان را بررسی کنید که دچار آسیب‌دیدگی یا سوختگی نشده باشد همچنین ضروری‌ست که مواردی مانند شستی است.اپ و است.ارت، است.اپ قارچی، سلکتورها، تیغه‌های کمکی کنتاکتورها و تغذیه‌ی صحیح کنتاکتورها نیز بررسی شوند.

تابلو برق صنعتی در واقع یک محفظه فلزی یا کامپوزیتی است. که تمام فیوزها، کلیدهای حفاظتی، قطعات نمایشگر، تجهیزات کنترلی و سیم کشی داخلی در آن قرار دارد. تابلوهای برق در دو مدل روکار و توکار در ساختمان‌ها و مراکز صنعتی و تجاری نصب می‌شوند.

خاصیت فولاد کربن و ضد زنگ مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و رطوبت است.؛ همچنین فولاد ضد زنگ در برابر قارچ و باکتری نیز از مقاومت خوبی برخوردار هست. به همین دلیل از این دو ماده در ساخت تابلو برق صنعتی استفاده زیادی می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک