تابلو برق صنعتی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.


اما اگر در عملکرد یک فیوز با اختلال مواجه شدید، بایستی که اتصالات خروجی را بررسی کرده و علتی که باعث اضافه جریان شده است. را سریعاً پیدا کنید از ضروریات اولیه‌ی عیب یابی این است. که شناخت کاملی از تمامی اجزای تابلو برق و روش اسمبل کردن و همچنین روش عملکرد آنها داشته باشید.

قیمت نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی به طور مستقیم بسته به جنس ماده ای که از آن در محفظه کابینتی که تجهیزات داخل آن قرار می گیرد می تواند متفاوت باشد. تابلوهای برق صنعتی در دو مدل رایج فلزی و پلاستیکی ساخته می شوند که تابلوهای فلزی صنعتی ممکن است. بر اساس فلز یا است.یل ساخته شده باشند، تابلو برق های پلاستیکی نیز به دو صورت شفاف یا ساده طراحی می شوند و به خاطر همین مسئله با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. نصب تابلو برق بر اساس تعیین روکار یا توکا بودن و حجم و اندازه مورد نظر تعیین می شود. همچنین برند و شرکت تولید کننده تابلو برق، کیفیت و میزان ولتاژ اولیه، ابعاد و اندازه تابلو برق، طرح تابلو برق و مدل آن از مهم ترین عوامل تأثیر گذار بر روی

تجهیزات به کار رفته شده درون تابلو برق فشار قوی حتماً باید تجهیزات است.اندارد و با کیفیتی باشد تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود. به منظور کاهش دما و خنک کردن تابلو برق فشار قوی در آنها از گاز SF است.فاده می‌شود. مطالعه مقاله “



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه