تابلو برق صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فیوزها جزء مهم‌ترین تجهیزات تابلو برق صنعتی، تابلو برق است.خری محسوب می‌شود. آنها وظیفه‌ی حفاظت از مدار در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه را برعهده دارند فیوزها زمانی‌که جریان بیش‌ازحد مجاز باشد، مدار را قطع می‌کنند. فیوز از یک رشته سیم تشکیل شده است. که در زمان اضافه بار ذوب می‌شود و جریان را قطع می‌کند.

کاری که این تابلوها انجام می دهند را می توان به عنوان یک نوع منبع تغذیه با حفاظت بسیار بالا در نظر گرفت. در این تابلو تقسیم بندی های جریان برق با ابزار های متفاوتی (MCB ،MCCB) انجام می شود البته شایان ذکر است. که این عملیات با توجه به محاسبات اندازه کابل، تسمه های مسی و همچنین سیستم حفاظت انجام می شود.

آخرین نکته ای که قبل از خرید تابلو برق صنعتی باید آن را در نظر بگیرید این است. که آیا می توانید تغییرات خاصی را در ساختار دستگاه ایجاد کنید یا نه. شاید این مسئله در نگاه اول از اهمیت بالایی برخوردار نباشد اما بعد از گذشت زمان اهمیت این مسئله مشخص خواهد شد. اضافه کردن یا حذف برخی از تجهیزات در تابلوهای برق صنعتی جزو مهم ترین معیارهایی است. که باید به آن دقت کنید. به طور خلاصه می توان گفت بهتر است. برای انتخاب تابلو برق صنعتی مناسب حتما به وزن آن، میزان مقاومت و پایداری، قیمت عرضه شده، شکل ظاهری و شرایط نصب آن دقت کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان