تابلو برق صنعتی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial switchboard-1
Industrial switchboard-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


تابلوها دارای تجهیزات داخلی بسیار زیادی هستند مانند کلیدهای قدرت، کلیدهای جدا کننده، کنتاکتور، کلید محافظ جان، کلیدهای حرارتی، پوش باتن، بی متال، کلید اتوماتیک هوایی، رله کنترل فاز، تایمر یا رله زمانی، سیستم ها یا PLC، است.ارتر، سنسورها، فیوزها و غیره که در ادامه به تجهیزات مهم و کاربردی آن اشاره می کنیم.

بدنه این نوع را از ورقه های گالوانیزه می سازند و در مواردی با رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند، همان طور که می دانیم فلز یک رسانا محسوب می شود به همین دلیل ممکن است. خطر برق گرفتگی زیاد شود همچنین در برابر حریق امنیت بالایی ندارد.

نصب و راه اندازی تابلو برق صنعتی نیاز به تخصص و آموزش دارد و باید توسط افراد کاربلد و مهندسانی که با تجهیزات برقی آشنایی دارند انجام شود. تابلو برق صنعتی به صورت های مختلفی مانند ایستاده و دیواری نصب می شوند که براساس نوع ولتاژ نحوه نصب و بستن متفاوتی دارند. به طور کلی نصب تابلو  برق صنعتی شامل مراحل زیر است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس