تجهیزات برقی ضد انفجار در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


چراغ های دستی ضد جرقه که در اغلب مواقع در کشور های انگلستان و آمریکا ساخته می شود در مناطق خطرناک ZONE , ZONE , ZONE   کاربرد دارد و همان طور که از نامش هم مشخص است. در اندازه های کوچک تر ساخته می شود که این مورد، حمل و نقل آن را آسان تر می کند.

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :

هر وسیله‌ای که است.اندارد ضد انفجار Ex را داشته باشد، ضد انفجار به حساب می‌آید. به این معنی، تجهیزات ضد انفجاری طیف گسترده‌ای را شما می‌شود که از موبایل و تلفن ضد انفجار گرفته و تا انواع چراغ‌ها و کلیدهای ضد انفجار ادامه می‌یابد. به عنوان مثال گوشی موبایل ضد انفجار اپل نیز وجود دارد که برای مکان‌های مستعد انفجار باید از این تلفن‌ها است.فاده کرد؛ این وسایل در دسته لوازم الکتریکی ضد انفجار قرار می‌گیرند که اهمیت آن‌ها به ویژه در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی‌ها بسیار زیاد است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن