تجهیزات برقی ضد انفجار در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Explosion-proof electrical equipment-1
Explosion-proof electrical equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


امنیت و سلامت سیم ها و کابل ها از جمله موضوعات بسیار پر رنگ و مهم در هر مکانی است.؛ چرا که کوچک ترین اختلالی می تواند منجر به حوادث جبران ناپذیر و حتی از دست دادن جان انسان ها شود، اما جای نگرانی نیست به دلیل این که جانکشن باکس ضد انفجار به همین منظور عرضه شده است. و از فرسایش و خراب شدن سیم ها جلوگیری می کند تا از دوام و عمر آن ها کاسته نشود.

 تولید کنندگان انواع تجهیزات ضد انفجار به طور معمول، دستگاه ها و تجهیزاتی را تولید می کنند که به منظور حفاظت از شوک های الکتریکی طراحی شده و می تواند از آن ها به خوبی مراقبت نماید. تجهیزات روشنایی ضد انفجار نیز بخش مهمی از همین سیستم می باشند که امروزه در ایران، توسط بهترین تولید کنندگان تجهیزات ضد انفجار به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

تجهیزات الکتریکی گروه II خود به گروه های IIC,IIB,IIA تقسیم می شوند. این تقسیم بندی به سطح خطرناکی گازها و غبار ها بستگی دارد؛ تجهیزات گروه IIC  برای است.فاده در اغلب جو های انفجاری خطر ناک مناسب است. و می تواند گروه های گازی IIA,IIB را پوشش دهد همچنین تجهیزات گروه IIB  قابلیت پوشش دهی گروه  IIAرا دارند ولی عکس این قضیه امکان پذیر نیست، که به شرح هر کدام می پردازیم :



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس