تجهیزات روشنایی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.


شرکت نام نوران صنعت ایرانیان که نام خود را به شرکت هادی برق الماس تغییر داد، از جمله بهترین شرکت های روشنایی در ایران است. که توانسته است. با توجه به تجربه و تخصص دیرینه خود ، در تولید تجهیزات روشنایی از جمله کالای برق شایلین و البرز اقدام نموده و مطابق با است.انداردهای جهانی عمل کرده و در این عرصه، محصولاتی قابل رقابت با برترین مارک های جهانی به بازار راهی نماید. این شرکت از مطرح ترین تولید کنندگان انواع تجهیزات روشنایی صنعتی است. که انواع چراغ های تونلی، جعبه های مینیاتوری و دیگر محصولات و تجهیزات روشنایی را شامل می شود که همواره در حال توسعه و گسترش صنایع روشنایی برتر خود می باشد.

بدون شک بیشترین تأثیرگذاری فناوری LED از لحاظ اقتصادی بر روی صنعت و واحدهای تولیدی بوده است.. است.فاده از چراغ‌های LED برای روشنایی واحدهای تولیدی باعث کاهش قابل‌توجه در هزینه انرژی مربوط به بخش روشنایی شده و تکنولوژی LED به سرعت جایگزین لامپ‌های متال هالید و سایر اقلام با مصرف زیاد و عمر پایین شده است.. برای تأمین روشنایی واحدهای صنعتی از چراغ‌هایی مانند پروژکتور، چراغ‌های سوله‌ای، و چراغ‌های روکار با توان‌های بالا در طرح‌های متفاوت می‌توان بهره‌برد.

صنایع روشنایی برتر داخلی ساختمان، علاوه بر تأثیر بر رفاه فیزیکی و عاطفی ساکنان ساختمان، می تواند روشنایی کامل یک فضای داخلی را ایجاد کند. ضمن آنکه با بهره مندی از مصرف پایین انرژی، می تواند در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی های لازم را فراهم نماید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر