تجهیزات روشنایی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

شهر رودهن با توجه به قدمت خود هم دارای مناطق سنتی، هم مناطق آپارتمانی و مدرن و هم مناطق ویلایی است.. بیشتر خانه های سنتی در مرکز شهر و در محلات قدیمی قرار گرفته اند و اغلب خانه های ویلایی شخصی ساز رودهن در انتهای شهر قرار گرفته اند که بسیاری از پایتخت نشینان این مناطق خوش آب و هوا و زیبا را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب نموده اند. همچنین تقریبا تمامی مراکز تجاری و بیشتر رستورانها و فروشگاههای بزرگ در خیابان اصلی این شهر قرار گرفته اند.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

پخش خازن های خشک گازی، روغنی، کنتاکتور خازنی و رگلاتور، پیکاسی، فراکو، پارس، صبا زیمنس، شریم، ایسکرا، بلوک، دوکاتی، سیرکوتر، تمامی اجناس با گارانتی شرکتی و تخفیف نمایندگی عرضه می گردد، محصولات هیوندای کره جنوبی، طراحی، ساخت و سرویس بانک خازنی، توزیع، فرمان. تهیه و توزیع

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال آغاز نموده و توانسته است. با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن