تجهیزات روشنایی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران در منطقه از محبوب ترین و بهترین جاها برای سکونت و همچنین زندگی می باشند. علت هم این است. که در این منطقه، تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری، تفریحی، و همچنین مراکز خرید وجود دارد. از جمله جاذبه های گردشگری در منطقه تهران می توان به پارک ها و بوستان های متعدد اشاره کرد. از جمله این پارک ها می توان به پارک شهر آرا، پارک نهج البلاغه، پارک ژوراسیک، پارک پردیسان، پارک پرواز، پارک گفتگو، اشاره کرد. اما سایر جاذبه های دیدنی و گردشگری در منطقه تهران و همچنین محله های شمال تهران می توان به برج میلاد، موزه تنوع زیستی واقع در پارک پردیسان، امام زاده عینعلی و زینعلی، اشاره کرد. این منطقه از تهران دارای زیباترین بخش ها و بهترین مراکز می باشد که بازدید از آن ها بی ضرر نیست.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..

تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..


ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.

شرکت صنایع روشنایی آراد نیز، در تولید صنایع روشنایی برتر ، شناخته شده و از بهترین شرکت های روشنایی در ایران می باشد که تولید لوستر دیوار کوب و چراغ های توکار سقفی را نیز در دستور کار خود قرار داده و بهترین تجهیزات روشنایی را به بازار صنعت روشنایی کشور ، ارائه کرده و اکنون از بهترین تولید کنندگان این عرصه می باشد.

گروه دایانو تولیدکننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی از جمله قاب چراغ های خیابانی ، والواشرها ، سیم لحیم، چسب سیلیکون و … می باشد. ما در صددیم تا بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی با همکاران ما و یا خرید انواع تجهیزات روشنایی با ما تماس بگیرید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران