تجهیزات روشنایی در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


گروه دایانو تولیدکننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی از جمله قاب چراغ های خیابانی ، والواشرها ، سیم لحیم، چسب سیلیکون و … می باشد. ما در صددیم تا بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی با همکاران ما و یا خرید انواع تجهیزات روشنایی با ما تماس بگیرید.

واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.

شرکت مهندسی آلتون رای فعالیت خود را با هدف پاسخ گویی به تقاضای بازار در عرصه صنایع روشنایی برتر در منطقه و در سطح جهان، از سال آغاز نموده و توانسته است. با بهره مندی از بخش تحقیق و توسعه خود، محصولات و تجهیزات روشنایی را تا سطح ممتاز، ارتقاء دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک