تجهیزات روشنایی در شهریار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


چراغ‌های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی، به زیباسازی فضای شهری هم کمک می­ کند. این نوع چراغ‌ها در فضای سبز و حیاط ساختمان‌ها نیز است.فاده می­ شوند. چراغ‌های پارکی در ارتفاع­های متفاوت و با شدت نورهای مختلف عرضه می ­شوند. از آنجا که چراغ‌های پارکی در فضای آزاد نصب می­ شوند است.حکام بالا، درجه حفاظت بالا و عمر طولانی قطعات روشنایی، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آنهاست. پخش نور یکنواخت چراغ‌های پارکی نیز از جمله مشخصه­ های این نوع چراغ‌هاست.

بشر امروزی از همه توان خویش برای است.فاده از الکتریسیته، انرژی های نو است.فاده از باد انرژی خورشیدی و&#; بهره میگیرد تا ضمن است.فاده از کمترین هزینه ها بیشترین است.فاده لازم را از آنها ببرد. بدیهی است. ملزومات بسیار متنوع و شاخه ها و زیر شاخه های بسیاری برای این مسیر ایجاد شده است.. از این نمونه ها میتوان روشنایی ساختمان ها، معابر، میز کار، مبلمان، فضای سبز، اشپزخانه، میز تلویزیون، دکوراسیون داخلی، است.ادیوم ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی سینما، موسیقی و ده ها شاخه و زیر شاخه ای که به همین نسبت نیز از تنوع محصولات برخوردار میباشد.

چراغ‌های خطی به تدریج جایگاه ویژه‌ای در نورپردازی مدرن و اکونومیک پیدا می‌کنند تا جایی که بسیاری، توسعه امروزه است.فاده از چراغ‌های LED (حداقل با سرعت بسیار زیاد کنونی) را نتیجه توسعه چراغ‌های خطی LED می‌دانند. چراغ‌های خطی را می‌توان نسل جدید چراغ‌های فلورسنت دانست با این مزیت که هم‌اکنون هم می‌توان است.فاده‌هایی که قبلا از لامپ‌های فلورسنت می‌شد را با صرفه اقتصادی بسیار بالاتر داشت، و همچنین با است.فاده از چراغ‌های خطی به‌هم‌پیوسته طرح‌های بی‌نظیری روی سقف یا دیوار اماکن مختلف به صورت توکار و روکار ایجاد نمود. امروزه حتی از این چراغ‌ها در تولید لوستر نیز است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهریار