تجهیزات روشنایی در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 


اهمیت تولید مداوم و ثبات اقتصادی بر هیچکس پوشیده نیست. از نظر کلیه اعضا فروشگاه اینترنتی برق صنعتی ساخت و تولید ، تأمین و فروش تجهیزات برق صنعتی یکی از مهم ترین شغل های مرتبط با صنعت می باشند. در این راستا سیاست گذاری فروشگاه اینترنتی برق صنعتی با تخصصی شدن هر چه بیشتر و روز افزون مشاغل صنعتی همسو می باشد. به همین دلیل فروشگاه آنلاین برق صنعتی تمرکز فعالیت های خود را بر روی زمینه های تخصصی برق متمرکز کرده است.. زمینه های اصلی تجهیزات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی برق صنعتی بدین شرح می باشند. برق صنعتی، ترموکوپل، سنسور PT، ترموول، ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی. در واقع می توان گفت هر آنچه که به صنعت برق مربوط می باشد.

گروه دایانو تولیدکننده و عرضه کننده انواع تجهیزات روشنایی از جمله قاب چراغ های خیابانی ، والواشرها ، سیم لحیم، چسب سیلیکون و … می باشد. ما در صددیم تا بهترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی با همکاران ما و یا خرید انواع تجهیزات روشنایی با ما تماس بگیرید.

چراغ‌های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی، به زیباسازی فضای شهری هم کمک می­ کند. این نوع چراغ‌ها در فضای سبز و حیاط ساختمان‌ها نیز است.فاده می­ شوند. چراغ‌های پارکی در ارتفاع­های متفاوت و با شدت نورهای مختلف عرضه می ­شوند. از آنجا که چراغ‌های پارکی در فضای آزاد نصب می­ شوند است.حکام بالا، درجه حفاظت بالا و عمر طولانی قطعات روشنایی، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آنهاست. پخش نور یکنواخت چراغ‌های پارکی نیز از جمله مشخصه­ های این نوع چراغ‌هاست.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک