تجهیزات شبکه برق رسانی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی با بهترین باربری دیباجی یعنی حضور آرامش و اطمینان خاطر در یک پروژه سخت! اسباب‎کشی یک تخصص است. و اتوبار طلایی تهران بهترین و حرفه‎ای ترین شرکت حمل‎ونقل و باربری در تهران است.. قیمت مناسب و کیفیت برتر در خدمات باربری را با ما تجربه کنید.


نوع مرسوم پست توزیع زمینی با دو سلول طراحی می شود. در سلول اول، جهت حفاظت در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار، برای جریان های تا آمپر از سکسیونر قابل قطع زیر بار و برای جریان های بیش از آمپر از دژنکتور مجهز به رله ی پریمر (بدون ترانس جریان) است.فاده می شود. سلول دوم، سلول اندازه گیری نامیده می شود که در آن، یا ترانسفورماتور ولتاژ با خروجی یا ولت (ولتاژ خط) تعبیه می شود. در پست های زیر زمینی است.فاده از ترانسفورماتور خشک الزامی است. و است.فاده از فضای فوقانی آن به منظور احداث فضای سبز و آبنما ممنوع است.. پست های توزیع زمینی بر حسب کاربرد در نوع مختلف طراحی می شوند. - پست عمومی برق - پست پاساژ -پست اختصاصی - پست عمومی اختصاصی - پست تقسیم برق - کیوسک

باتیس کالا فروشگاه تخصصی صنعت برق و فضای مناسب برای توسعه کسب کارهای فعال در صنعت برق است. . در باتیس کالا میتوانید محصولات قابل عرضه خود را بفروشید. محصولات جدید در بازار را به فعالان این صنعت معرفی کنید. شما میتوانید با دریافت اپلیکیشن باتیس کالا نبض بازار برق رو در دست بگیرید. باتیس کالا بازاریست به وسعت صنعت برق ایران تنها در گوشی شما!!! 

توان راکتیو (Q) یا غیر مفید برعکس توان اکتیو، بین منبع تولید و مصرف کننده در رفت و آمد است. و به اجبار به همراه توان فعال در سیم ها انتقال می یابد. از این رو می بایست میزان آن متعادل و متوازن نگاه داشته شود. این توان اگرچه قابل مشاهده نیست اما لازمه به کار افتادن برخی تجهیزات نظیر دستگاه هایی است. که دارای موتور سه فاز هستند و در صنایع و کارخانجات مورد است.فاده قرار می گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران