جت پرینتر صنعتی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]


دستگاه‌های جت پرینت با تکنولوژی‌های مختلف به صورت چاپ ریز یا درشت، تک خط یا چند خط، و دستی یا صنعتی برای چاپ قیمت، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، پرینت کد و مشخصات کالا، پرینت لوگو، چاپ بارکد میله‌ای و یا بارکد دو بعدی QR-CODE بر روی محصولات صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، پتروشیمی، خودرویی، پزشکی، خوراکی، درمانی، بسته بندی، ماشین سازی، خودرو سازی، صنایع تولید لوله و بشکه و سرامیک، و سایر صنایع و کارگاه‌ها و کارخانجات از قبیل صنایع سلولزی، آب معدنی، صنایع چوب و ام دی اف و نئوپان، نظامی و غیره مورد است.فاده قرار میگیرند.

برای خرید اینترنتی از سایت گشتا صنعت در گام اول باید به صفحه محصول مورد نظر خود مراجعه کنید و اطلاعات قرار داده شده را به خوبی مطالعه کنید. این اطلاعات توضیحات متخصصات تولید می باشند که از طریق آن می توانید به دانش بالایی از دستگاه و قابلیت های آن برسید.

سایت اینترنتی گشتا صنعت اصفهان یک قابلیت بسیار ویژه برای کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته است. و آن هم امکان سفارش دستگاه ها می باشد. برای سفارش دستگاه جت پرینتر شما می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و قابلیت هایی که می خواهید به دستگاه اضافه کنید را به متخخصان بگویید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر