جت پرینتر صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial jet printer-1
Industrial jet printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 شرکت صنعت آوران نوین با سالها تجربه در زمینه تولید و واردات انواع محصولات جت پرینتر توانسته جایگاه خود را نه تنها در سطح کشور، بلکه در کشور های مجاور نیز ارتقاء دهد. محصولات تاریخ زن  از بالاترین سطح کیفیت، بهترین مواد اولیه، زیباترین طرح ها برخوردار بوده و از جدید ترین متد های روز دنیا جهت طراحی و اجرای آن است.فاده می گردد. جت پرینتر ، تاریخ زن، چاپگر صنعتی و دیگر محصولات شرکت دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت، نور خورشید، ضربه و&#; بوده و با خدمات پشتیبانی معتبر ارائه میگردد. هدف شرکت ارائه خدمات و محصولات  با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و بهترین مواد اولیه میباشد. متخصصان جت پرینتر کاملا پایبند به منشور اخلاقی شرکت که همانا احترام به مشتری، ارائه خدمات برتر،استفاده از جدید ترین متدها و است.اندارد ها در طراحی و اجرا پرینت، تاریخ  و &#;، رعایت اصول اخلاقی ، حفظ ادب و در نهایت رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی میباشند.

نحوه کار دستگاه چاپگر صنعتی (اتوماتیک) نیز مشابه چاپگر های پرتابل است.. تفاوت عمده در نحوه انجام کار و سرعت آن است.. این دستگاه از طریق سیستم های کامپیوتری نکات قابل چاپ و همچنین دیگر نکات مهم برای چاپ را دریافت می کند و سپس آماده انجام کار می شود.

جت پرینترهای صنعتی که به‌عنوان جت پرینتر سنسور دار یا جوهرافشان نیز شناخته می‌شوند، یکی از انواع بسیار پرکاربرد و مهم چاپگر ها می باشد که در کارخانجات و تولیدهای بزرگ مورد است.فاده قرار می گیرد. نوع صنعتی دارای قابلیت های بیشتری به نسبت سایر انواع دیگر می باشد و توانایی های چاپ اطلاعات در این نوع دستگاه بسیار کاربردی تر می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان