جعبه تقسیم در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.

جعبه تقسیم صنعتی از جمله جعبه های تقسیم سری T محصول شرکت OBO ، از مواد ترموپلاستیک (پلی پروپیلن و پلی کربنات) در دو بخش طراحی گردیده است.. بخش اول شامل جعبه اصلی است. که از پلی پروپیلن مقاوم در برابر ضربه و بخش دوم شامل کاور جعبه است. که از پلی کربنات ضد ضربه و بسیار مقاوم ساخته شده است.. مقاومت ضد ضربه جعبه تقسیم صنعتی برابر IK در دمای - درجه سانتیگراد می باشد که مقاومت بالایی محسوب می گردد. کاور جعبه تقسیم صنعتی امکان وایرینگ بیشتری را فراهم کرده و قابلیت نصب پوش باتن ها و ترمینال های متعدد را فراهم می آورد . این جعبه تقسیم از آن جهت صنعتی می باشد که قابلیت نصب انواع سنسور ، سوئیچ و تجهیزات الکترونیکی را دارا بوده و مناسب برای نصب در اماکن صنعتی می باشد. همچنین این جعبه تقسیم بر روی پلیت های مخصوصی نصب می گردد که این امر برای تاسیسات روکار و در معرض دید ایده آل می باشد. جعبه تقسیم صنعتی در پنج مدل ارایه گردیده است. که به اختصار به آن خواهیم پرداخت . جهت اطلاع از مشخصات بیشتر و کد سفارش ها به فایل کاتالوگ مراجعه نمایید. - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP تمامی مدل ها ضد اشعه UV بوده و مواد است.فاده شده در آنها فاقد هالوژن می باشد. شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی رسمی شرکت ابو بترمن (OBO Bettermann) آلمان در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع جعبه تقسیم صنعتی فعالیت دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند