جعبه تقسیم در قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


این محصول از مرغوب ترین تجهیزات ساخته شده است. و در برابر نور خورشید، رطوبت و گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد و دارای چهار است.وانه شیار دار می باشد که سیم ها در داخل آن قرار می گیرند و به کمک پیچ ها هم محکم و نصب می شوند.

جنس این محصول همان طور که از نامش هم پیداست از پلاستیک است. و از زیبایی فوق العاده و منحصر به فردی بر خوردار است. و به همین دلیل هم در مکان های مسکونی بیشتر به کار می رود و ظاهر منحصر به فرد آن عامل تمایز با سایر جعبه های تقسیم می باشد؛ قیمت این محصول به نسبت سایر

جعبه تقسیم صنعتی از جمله جعبه های تقسیم سری T محصول شرکت OBO ، از مواد ترموپلاستیک (پلی پروپیلن و پلی کربنات) در دو بخش طراحی گردیده است.. بخش اول شامل جعبه اصلی است. که از پلی پروپیلن مقاوم در برابر ضربه و بخش دوم شامل کاور جعبه است. که از پلی کربنات ضد ضربه و بسیار مقاوم ساخته شده است.. مقاومت ضد ضربه جعبه تقسیم صنعتی برابر IK در دمای - درجه سانتیگراد می باشد که مقاومت بالایی محسوب می گردد. کاور جعبه تقسیم صنعتی امکان وایرینگ بیشتری را فراهم کرده و قابلیت نصب پوش باتن ها و ترمینال های متعدد را فراهم می آورد . این جعبه تقسیم از آن جهت صنعتی می باشد که قابلیت نصب انواع سنسور ، سوئیچ و تجهیزات الکترونیکی را دارا بوده و مناسب برای نصب در اماکن صنعتی می باشد. همچنین این جعبه تقسیم بر روی پلیت های مخصوصی نصب می گردد که این امر برای تاسیسات روکار و در معرض دید ایده آل می باشد. جعبه تقسیم صنعتی در پنج مدل ارایه گردیده است. که به اختصار به آن خواهیم پرداخت . جهت اطلاع از مشخصات بیشتر و کد سفارش ها به فایل کاتالوگ مراجعه نمایید. - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی با سایز M ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP - مدل T HD LGR : شامل عدد ورودی ( عدد M و عدد M) ، ابعاد : xx درجه حفاظتی IP تمامی مدل ها ضد اشعه UV بوده و مواد است.فاده شده در آنها فاقد هالوژن می باشد. شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی رسمی شرکت ابو بترمن (OBO Bettermann) آلمان در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع جعبه تقسیم صنعتی فعالیت دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در قرچک